Integracja CTI (Computer Telephony Integration) umożliwia komunikację rejestratorów TRX
serii KSRC z oprogramowaniem zainstalowanym na nagrywanych systemach (w szczególności na centralach lub serwerach posredniczacych).
Dla celów integracji wykorzystywane są najbardziej popularne standardy przemysłowe, takie jak:
Dzięki integracji CTI rejestratory KSRC mają dostęp do znacznie szerszego zakresu informacji związanych z nagrywanymi rozmowami w porównaniu do sygnalizacji przesyłanej
pomiędzy centralą a telefonami (w tym również cyfrowymi).
Zalety tego rozwiązania sprawdzają się szczególne podczas nagrywania rozmów w środowiskach Call/Contact Center oraz systemów pracujących
w technologii VoIP.
W pierwszym przypadku integracja umożliwia m.in. śledzenie transferów/przekierowań, a w szczególności kierowania połączeń z kolejek ACD na stanowiska poszczególnych
agentów Call Center. Do listy nagrań mogą być również dołączane indeksy UCID (Unique Call ID) na podstawie
bazy CDR (Call Detail Record) nagrywanego systemu lub kody wpisywane przez agentów podczas telefonicznej
obsługi klientów (Correlator data).
Integracja podczas nagrywaniem rozmów w technologii VoIP umożliwia stosowanie mechanizmów nagrywania opartych o dedykowane interfejsy. Dzięki temu
uzyskuje się dużo wiekszą niezawodność w porównaniu do standardowej analizy pakietów stosowanej w rozwiązaniach opartych o SPAN / Port mirroring.
Wielu producentów, w tym Cisco Systems Inc, zaleca stosowanie integracji CTI do nagrywania rozmów na swoich systemach telekomunikacyjnych.
W rejestratorach TRX została zaimplementowana funkcja integracji CTI z centralami/serwerami telekomunikacyjnymi:
oraz systemami łączności radiowej:
ZAUFALI NAM MIĘDZY INNYMI:
Copyright © 2012 - 2023 TRX